?

W czym możemy Ci pomóc?

Moje konto zostało zablokowane

Jeśli Twoje konto zostało zablokowane, napisz do nas przez formularz kontaktowy dostępny tutaj.

Najczęstsze powody zablokowania konta to:
- Złamanie regulaminu poczty (http://profil.o2.pl/regulamin.html pkt. 12 a-e).
- Długi okres bez logowania. W tym przypadku, aby aktywować konto, wystarczy zalogować się ostatnio używanym hasłem. Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z metod opisanych na stronie, lub skontaktuj się z nami.
wydrukuj

Czy potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Dołożyliśmy starań, aby informacje zawarte w naszym systemie pomocy były kompleksowe i wyczerpujące. Jeżeli mimo to nie udało Ci się rozwiązać problemu - możesz skontaktować się z nami bezpośrednio.

potrzebujesz więcej pomocy ?

Twoje IP

Sprawdź swój adres IP, właściwości łącza, konfigurację przeglądarki i inne ważne parametry w aplikacji TwojeIP:

Warto wiedzieć

Masz zablokowane konto?
Przyczyn blokady konta może być wiele, dlatego w celu sprawdzenia konkretnej przyczyny prosimy o podanie loginu zablokowanego konta.

PAMIĘTAJ!
Abyśmy mogli odpowiedzieć na zgłoszenie, prosimy o podanie adresu który nie jest zablokowany i na który możemy odpowiedzieć na Państwa zgłoszenie.

Historia wyszukiwania

Ostatnio wyszukiwane tematy