?

W czym możemy Ci pomóc?

Nie widzę wszystkich odebranych wiadomości

Sprawdź zakładki segregatora.

Umożliwia on automatyczne i dokładne uporządkowanie e-maili od masowych nadawców. W efekcie wiadomości trafiają do jednej z poszczególnych kategorii: Główne, Zakupy Grupowe, Społeczności, Oferty, Inne. Tam też powinien znajdować się dany e-mail. Więcej informacji można znaleźć tutaj.
wydrukuj

Czy potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Dołożyliśmy starań, aby informacje zawarte w naszym systemie pomocy były kompleksowe i wyczerpujące. Jeżeli mimo to nie udało Ci się rozwiązać problemu - możesz skontaktować się z nami bezpośrednio.

potrzebujesz więcej pomocy ?

Twoje IP

Sprawdź swój adres IP, właściwości łącza, konfigurację przeglądarki i inne ważne parametry w aplikacji TwojeIP:

Warto wiedzieć

Masz zablokowane konto?
Przyczyn blokady konta może być wiele, dlatego w celu sprawdzenia konkretnej przyczyny prosimy o podanie loginu zablokowanego konta.

PAMIĘTAJ!
Abyśmy mogli odpowiedzieć na zgłoszenie, prosimy o podanie adresu który nie jest zablokowany i na który możemy odpowiedzieć na Państwa zgłoszenie.

Historia wyszukiwania

Ostatnio wyszukiwane tematy