?

W czym możemy Ci pomóc?

Pomoc

Zalecenia dla nadawców masowych

Segregator

Wiadomości, które trafią do folderu Odebrane są domyślnie dzielone na następujące kategorie:

Główna - najważniejsze wiadomości dla użytkownika, komunikacja osobista, potwierdzenia zamówień, rejestracji
Społeczności - powiadomienia z serwisów społecznościowych
Zakupy grupowe - oferty z serwisów oferujących zakupy grupowe
Oferty - listy przesyłane przez sklepy internetowe
Inne - pozostałe wiadomości masowe

Zakładki segregatorawłączone domyślnie. Użytkownik może rezygnować z konkretnych zakładek - w takim wypadku wiadomości będą trafiać do kategorii Główne.

Poczta o2 na podstawie analizy wyborów użytkowników określa kategorie do których trafiają wiadomości. Użytkownicy przenosząc wiadomości pomiędzy zakładkami tworzą (automatycznie) reguły, dzięki którym kolejne wiadomości trafiają do wybranej kategorii.

Wskazówki dla nadawców masowych:
- wiadomości o różnym charakterze powinny być wysyłane z innych adresów e-mail (np. oferty oddzielone od wiadomości transakcyjnych)
- wysyłka powinna być realizowana ze stałego zestawu adresów IP oraz nagłówka "From"
- wymagane jest stosowanie mechanizmu podwójnego potwierdzenia (double opt-in)
- każda przesłana wiadomość powinna dawać wyraźną możliwość skutecznego wypisania się z listy dystrybucyjnej
- wymagane jest umieszczanie w każdej przesyłanej wiadomości masowej nagłówka "List-Unsubscribe" z odpowiednim linkiem (uwaga: nie zastępuje to linku do wypisania w treści wiadomości)
- wiadomości masowe powinny posiadać nagłówek: "Precedence: bulk"
- temat wiadomości powinien odpowiadać jej treści i nie wprowadzać w błąd
- więcej informacji na stronie

Względem użytkowników wykorzystujących systemy o2 niezgodnie z ich przeznaczeniem, zwłaszcza do dystrybucji przesyłek e-mail o charakterze masowym, niepożądanych przez odbiorców mogą być wyciągnięte konsekwencje prawne.

Wszelkie reklamacje dotyczące odrzucenia przesyłki przez systemy o2, w sposób inny od wymienionych w tej polityce, prosimy przesyłać na adres postmaster@o2.pl
wydrukuj

Czy potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Dołożyliśmy starań, aby informacje zawarte w naszym systemie pomocy były kompleksowe i wyczerpujące. Jeżeli mimo to nie udało Ci się rozwiązać problemu - możesz skontaktować się z nami bezpośrednio.

potrzebujesz więcej pomocy ?

Twoje IP

Sprawdź swój adres IP, właściwości łącza, konfigurację przeglądarki i inne ważne parametry w aplikacji TwojeIP:

Warto wiedzieć

Masz zablokowane konto?
Przyczyn blokady konta może być wiele, dlatego w celu sprawdzenia konkretnej przyczyny prosimy o podanie loginu zablokowanego konta.

PAMIĘTAJ!
Abyśmy mogli odpowiedzieć na zgłoszenie, prosimy o podanie adresu który nie jest zablokowany i na który możemy odpowiedzieć na Państwa zgłoszenie.

Historia wyszukiwania

Ostatnio wyszukiwane tematy