Jak postępować po zmianie telefonu, na którym jest włączone logowanie dwustopniowe?

Jeżeli masz na swoim koncie włączone logowanie dwustopniowe a chcesz zmienić telefon (tablet) konieczne będzie wyłączenie logowania dwustopniowego za pomocą obecnego urządzenia.

Nie odinstalowuj aplikacji ani nie przywracaj urządzenia do ustawień fabrycznych przed odłączeniem urządzenia od konta.

Jak włączyć i wyłączyć logowanie dwuskładnikowe opisaliśmy w artykule: Jak włączyć i wyłączyć logowanie dwustopniowe?


Gdy telefon zostanie odłączony a weryfikacja  dwustopniowa zostanie wyłączona poprawnie, włącz zabezpieczenie na nowo korzystając z nowego urządzenia.

Jeżeli nie masz dostępu do poprzedniego urządzenia, na którym było aktywne logowanie dwustopniowe, to możesz wyłączyć je poprzez użycie kluczy awaryjnych. Pobranie ich jest wymagane podczas aktywowania logowania dwustopniowego oraz możliwe do wygenerowania na nowo po zalogowaniu do profilu 1login od WP w zakładce; Bezpieczeństwo.
Klucze te pozwolą Ci zalogować się do konta i wyłączyć logowanie dwustopniowe.

Po wyłączeniu zabezpieczenia za pomocą kluczy awaryjnych, możesz aktywować logowanie dwustopniowe na nowym urządzeniu.

W przypadku którym nie posiadasz już dostępu do poprzedniego urządzenia, na którym aktywowane zostało logowanie dwustopniowe oraz nie posiadasz kluczy awaryjnych proponujemy możliwość kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania pomocy.

  1. 1. Poprzez Czat dostępny na stronie pomoc.wp.pl oraz pomoc.o2.pl 
    2. Poprzez naszą infolinię:
    708 408 200/ 708 408 188 (Tel. stacjonarne i komórkowe, opłata za min. połączenia: 2,58zł z VAT)

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.