Jak wyczyścić dane podręczne przeglądarki ?

  1. Naciśnij na klawiaturze Ctrl+Shift+Delete, wybierz "Wszystko" i kliknij "Wyczyść teraz".
  2. Spróbuj ponownie zalogować się do swojego konta pocztowego.

Wyczyszczenie podręcznych danych przeglądarki nie pomogło?


  1. Użyj przeglądarki takiej jak Firefox, Chrome, Opera lub Microsoft Edge.
  2. Uaktualnij ją do najnowszej wersji.
  3. Aktualna przeglądarka zapewnia lepsze bezpieczeństwo i płynne korzystanie z poczty.

 

Kiedy wyczyścić dane podręczne przeglądarki?

Jeśli nie możesz się zalogować do swojego konta i widzisz komunikat "Konto chwilowo niedostępne", spróbuj wyczyścić pliki cookie w swojej przeglądarce. Nadmiar tych plików może powodować problemy.

Korzystanie z aktualnej wersji przeglądarki daje gwarancję najwyższego bezpieczeństwa i bezproblemowej obsługi Poczty.


Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.