Jak wyłączyć logowanie dwustopniowe?

  1. Zaloguj się do poczty.

  2. Kliknij w Opcje.

  3. W zakładce „Dane i logowanie” w sekcji „Logowanie dwustopniowe” kliknij Pokaż szczegóły.
    (Kolejne kroki wykonasz w nowej karcie przeglądarki.)

  4. Podaj hasło. 

  5. W sekcji „Logowanie dwustopniowe” wyłącz suwakiem wybraną metodę logowania.

  6. Potwierdź, że chcesz wyłączyć tę metodę.

  7. Gdy wyłączymy logowanie dwustopniowe, damy Ci o tym znać:

Jeśli nie masz dostępu do urządzenia, na którym zatwierdzasz logowanie przy użyciu powiadomienia, kodu lub kluczy awaryjnych, albo zresetowałeś aplikację 1login, skontaktuj się z nami w celu weryfikacji i odzyskania dostępu do konta, dzwoniąc pod numer:

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.