Dlaczego nie otrzymuję wiadomości?

W przypadku jeśli wysyłana wiadomość nie zostanie poprawnie dostarczona do odbiorców lub nie zostanie prawidłowo nadana, serwer pocztowy zawsze wystawi na konto nadawcy mail zwrotny z komunikatem zawierającym przyczynę niedostarczenia.

Jeśli oczekiwana wiadomość nie trafia do skrzynki odbiorczej w poczcie wp.pl/o2.pl, przyczyną może być:

  • wpisanie przez nadawcę niepoprawnego adresu mailowego odbiorcy
  • brak synchronizacji programu pocztowego lub aplikacji (nieaktywna sesja)
  • dostarczenie wiadomości do odpowiedniej zakładki (np. Oferty, Powiadomienia, Społeczności, Pieniądze) ze względu na kategorię maila
  • skierowanie wiadomości do odpowiedniego folderu ze względu na działanie ustawionych przez odbiorcę filtrów lub reguł pocztowych
  • dostarczenie wiadomości do folderu SPAM ze względu na charakter wiadomości
  • odrzucenie wiadomości przez system antyspamowy Wirtualnej Polski
  • problem z wysyłką wiadomości po stronie Nadawcy maila

W przypadku korzystania z aplikacji mobilnej lub programu pocztowego

Zaloguj się do poczty przez poczta.o2.pl i sprawdź, czy oczekiwane wiadomości znajdują się w skrzynce pocztowej.
W przypadku problemów z prawidłowym działaniem programu pocztowego/aplikacji skonfiguruj go na nowo (konfig), a w razie dalszych pytań lub wątpliwości skontaktuj z nami poprzez formularz kontaktowy, lub bezpośrednio pod adresem mailowym kontakt@pomoc.wp.pl

Jeśli w skrzynce aktywne są reguły lub filtry pocztowe

Jeśli otrzymana wiadomość spełnia warunki określone w filtrach, mogła zostać przeniesiona do folderu innego niż Odebrane (w tym do Kosza lub SPAMu) zgodnie z prawidłowym działaniem filtru. 

Więcej informacji o działaniu i konfiguracji filtrów można uzyskać na stronie: https://pomoc.o2.pl/jak-skonfigurowac-filtry

Wiadomość może być kierowana automatycznie do zakładek zgodnie ze swoją kategorią

Jeśli nie udało Ci się zlokalizować wiadomości w skrzynce głównej, sugerujemy sprawdzenie zakładek.

Zakupy - tutaj domyślnie trafiają wiadomości ze sklepów internetowych, dotyczące wysyłek oraz zamówień

Powiadomienia - tutaj domyślnie trafiają wiadomości dotyczące logowań i aktywności w zewnętrznych portalach

Pieniądze - tutaj domyślnie trafiają wiadomości dotyczące płatności, faktur oraz maile z bankowości internetowej

Oferty  - tutaj domyślnie trafiają wiadomości promujące produkty lub usługi, dotyczące promocji i okazji

Społeczności - tutaj domyślnie trafiają wiadomości z zewnętrznych portali społecznościowych

Newslettery - tutaj domyślnie trafiają wiadomości dotyczące grup dyskusyjnych oraz list mailingowych z zakresu zainteresowań Użytkowników

Szkoła - tutaj domyślnie trafiają wiadomości z dziennika elektronicznego

Gaming - tutaj domyślnie trafiają wiadomości z portali gamingowych, streamingowych, a także tematyczne wiadomości ofertowe

E-recepty - tutaj domyślnie trafiają wiadomości z Internetowego Konta Pacjenta, między innymi e-recepty.

Możliwość włączenia, wyłączenia i skonfigurowania zakładek znajduje się po zalogowaniu do konta pocztowego w menu Opcje - Segregatory.

W przypadku problemów z otrzymywaniem wiadomości z zewnętrznych portali internetowych

Skontaktuj się z naszym działem technicznym bezpośrednio pod adresem mailowym postmaster@wp.pl

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.