Jak skonfigurować filtry?

  1. Kliknij w "Opcje" (nad listą wiadomości)
  2. Wybierz zakładkę "Filtry"
  3. Kliknij "Dodaj filtr"
  4. Stwórz swoje reguły.
  5. Kliknij "Zapisz filtr".


Co dają filtry?
Na podstawie stworzonych przez Ciebie reguł automatycznie umieszczają wiadomości w wybranych folderach.

Uwaga: Przekazywanie wiadomości oraz kopii wiadomości na wskazany adres jest dostępne wyłącznie w Pakietach Dodatkowych.


Biała lista – co to?

Biała lista – znajdujący się na niej zaufani nadawcy nie trafią do folderu SPAM.

Jak dodać do niej nadawcę?

  1. Kliknij w "Opcje" (nad listą wiadomości).
  2. Wybierz zakładkę "Filtry".
  3. Kliknij "Dodaj filtr".
  4. Wybierz adres e-mail lub nazwę domeny i zaznacz pole "Nigdy nie oznaczaj jako spam (biała lista)".
  5. Kliknij "Zapisz filtr".

Czarna lista – co to?

Czarna lista – znajdujący się na niej niechciani nadawcy trafią do folderu SPAM.

Jak dodać do niej nadawcę?

  1. Jeśli nadawca znajduje się w Twoich kontaktach, usuń go, zanim utworzysz ten filtr.
  2. Kliknij w "Opcje" (nad listą wiadomości).
  3. Wybierz zakładkę "Filtry".
  4. Kliknij "Dodaj filtr".
  5. Wybierz adres e-mail lub nazwę domeny i zaznacz pole "Zawsze odrzucaj (czarna lista)".
  6. Kliknij "Zapisz filtr".



Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.