Potrzebujesz pomocy w odzyskaniu dostępu do skrzynki?
Zapoznaj się z naszymi wskazówkami: https://pomoc.o2.pl/nie-pamietam-hasla

Jak skonfigurować filtry?

Filtr pocztowy to funkcja, która pozwala na segregowanie maili na podstawie wybranych przez Ciebie kryteriów zawierających preferowane frazy. Dzięki filtrom możesz automatycznie umieścić swoje wiadomości w wybranych folderach.

Aby utworzyć filtr pocztowy rozwiń menu znajdujące się po prawej stronie obok Twojego adresu email. Wybierz pozycję Opcje, a następnie zakładkę Filtry.

image2020-7-18_22-54-48.png

W tym miejscu możesz dodać nowy filtr. Kliknij Dodaj Filtr następnie system poprosi o uzupełnienie parametrów tej funkcji. Aby potwierdzić czynność kliknij Dodaj Filtr.

Uwaga! Przekazywanie wiadomości jest dostępne wyłącznie na koncie płatnym

Gdzie szukać czarnej i białej listy

W tej samej zakładce możesz również dodać adres do białej listy (jeśli wiadomość od zaufanego nadawcy jest przekierowana automatycznie do folderu: SPAM) lub czarnej listy (jeśli wiadomość od niechcianego nadawcy jest przesyłana do folderu: odebrane).

Aby dodać adres lub domenę do wybranej listy, wystarczy na stronie: Dodaj nowy filtr, dodać adres/domenę, której dotyczy sprawa i zaznaczyć: Lista: Nigdy nie oznaczaj jako spam (biała lista) lub Zawsze odrzucaj (czarna lista).

Upewnij się czy adres mailowy, który chcesz dodać do czarnej listy nie znajduje się w kontaktach. Jeżeli adres jest tam dodany to należy ten kontakt usunąć, aby filtr zadziałał prawidłowo.





Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.