Aby utworzyć filtr pocztowy rozwiń menu znajdujące się po prawej stronie obok Twojego adresu email. Wybierz pozycję Opcje, a następnie zakładkę Filtry.
W tym miejscu możesz dodać nowy filtr. Kliknij Dodaj Filtr następnie system poprosi o uzupełnienie parametrów tej funkcji. Aby potwierdzić czynność kliknij Dodaj Filtr.
Uwaga! Przekazywanie wiadomości jest dostępne wyłącznie na koncie płatnym
W tej samej zakładce możesz również dodać adres do białej listy (jeśli wiadomość od zaufanego nadawcy jest przekierowana automatycznie do folderu: SPAM) lub czarnej listy (jeśli wiadomość od niechcianego nadawcy jest przesyłana do folderu: odebrane).
Aby dodać adres lub domenę do wybranej listy, wystarczy na stronie: Dodaj nowy filtr, dodać adres/domenę, której dotyczy sprawa i zaznaczyć: Lista: Nigdy nie oznaczaj jako spam (biała lista) lub Zawsze odrzucaj (czarna lista).
Upewnij się czy adres mailowy, który chcesz dodać do czarnej listy nie znajduje się w kontaktach. Jeżeli adres jest tam dodany to należy ten kontakt usunąć, aby filtr zadziałał prawidłowo.
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.