Upewnij się, czy w Twojej przeglądarce w rozszerzeniach nie jest aktywna wtyczka Adblock.
Jeżeli w Twojej przeglądarce jest zainstalowane rozszerzenie blokujące reklamy (np. Adblock, Ublock) a występuje problem z wylogowaniem z poczty lub jej funkcjonalnością to sugerujemy wyłączyć tę wtyczkę i odświeżyć stronę.
Po wykonaniu tych czynności zostanie przywrócony pełen widok Widgetu na stronie poczty.
Wylogowanie na ten moment możesz również zlecić za każdym razem, czyszcząc dane podręczne przeglądarki tzn. ciasteczka.
Wtyczka typu Adblock Narzędzie to pozwala na filtrowanie treści reklamowych, najczęściej dostępnych w formie plików graficznych, animacji Flash lub wyskakujących okien w trakcie wyświetlania stron internetowych.
Zastosowanie wtyczki pozwala zatem na szybkie usuwanie treści nieporządnych z kodu strony, tworzenia białych list, blokowanie pojedynczych lub wielu obiektów na podstawie adresów oraz łatwy import i eksport zestawów filtrów.
Dodatki służące do blokowania reklam mogą zakłócać poprawne działanie interfejsu stron internetowych w tym na przykład Twojej poczty.
Wtyczki te umożliwiają tworzenie białych list, dzięki czemu można określić, na jakich stronach mają działać.
Korzystam od dawna z wtyczki - dlaczego problem jest teraz ?
Jeśli od dłuższego czasu korzystasz w swoich przeglądarkach z rozszerzenia i wcześniej problem nie występował, oznacza to, że producent narzędzia wprowadził aktualizację.
W przypadku aktualizacji reguł wtyczki problemy z funkcjonowaniem przeglądanych stron mogą pojawiać się w różnych miejscach i jako dostawcy usług internetowych nie mamy na to wpływu.
Na czas wprowadzenia aktualizacji możesz wyłączyć rozszerzenie lub w jego ustawieniach (jeżeli posiada taką opcję) dodać do wyjątków naszą stronę: poczta.o2.pl
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.