Problem z wyświetlaniem elementów poczty

1. Zaktualizuj przeglądarkę

Jeżeli masz problem z wyświetlaniem np. pól formularzy lub wiadomości e-mail w Twojej poczcie, to sprawdź, czy korzystasz z aktualnej przeglądarki na swoim komputerze lub telefonie.
Pamiętaj, że korzystanie z aktualnej wersji przeglądarki daje Ci gwarancję najwyższego bezpieczeństwa i bezproblemowej obsługi poczty.

Jak zaktualizować przeglądarkę?

Informacje jak zaktualizować przeglądarkę znajdziesz na stronach:
Dla Firefox:

https://www.mozilla.org/pl/firefox/new/

Dla Chrome:

https://www.google.com/chrome/

Pamiętaj, aby po zaktualizowaniu przeglądarki uruchomić ją na nowo.

2.Wtyczki typu Adblock

Upewnij się, czy w Twojej przeglądarce w rozszerzeniach nie jest aktywna wtyczka Adblock.
Jeżeli w Twojej przeglądarce jest zainstalowane rozszerzenie blokujące reklamy (np. Adblock, Ublock) i występuje problem z funkcjonalnością poczty, to sugerujemy wyłączyć tę wtyczkę i odświeżyć stronę.
Po wykonaniu tych czynności zostanie przywrócona pełna funkcjonalność Twojej poczty.
W takiej sytuacji zalecamy dodatkowo wyczyszczenie plików cookies.

3. Korzystam od dawna ze wtyczek i ze starszej wersji przeglądarki — dlaczego jest teraz problem?

Jeśli od dłuższego czasu korzystasz na swoim urządzeniu ze starej wersji przeglądarki oraz/lub wtyczki typu adblock, a wcześniej problem nie występował, oznacza to, że producent narzędzia typu Adblock wprowadził aktualizację.
W przypadku aktualizacji reguł wtyczki, problemy z funkcjonowaniem przeglądanych stron, mogą pojawiać się w różnych miejscach i jako dostawcy usług internetowych nie mamy na to wpływu.
Na czas wprowadzenia aktualizacji możesz wyłączyć rozszerzenie lub w jego ustawieniach (jeżeli posiada taką opcję) dodać do wyjątków naszą stronę: poczta.o2.pl

Starsze wersje przeglądarek często nie są już wspierane przez ich producentów, co wpływa na prawidłowe wyświetlanie stron internetowych, z których korzystasz.
Zgodnie z regulaminem dokładamy starań, aby korzystanie z poczty było możliwe dla wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, jednak nie możemy zagwarantować, że każda starsza wersja przeglądarki będzie umożliwiała prawidłowe korzystanie z naszych usług

4. Pamiętaj o regularnym czyszczeniu pamięci podręcznej przeglądarki

Jeżeli pamięć podręczna Twojej przeglądarki jest przepełniona, to nadmiar tych plików może powodować problemy z korzystaniem z Twojej poczty.
Po wyczyszczeniu pamięci podręcznej przeglądarki pełna jej funkcjonalność zostanie przywrócona na urządzeniu, z którego korzystasz.
Instrukcję jak wyczyścić dane podręczne przeglądarki znajdziesz:
https://pomoc.o2.pl/jak-wyczyscic-dane-podreczne-przegladarki

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.