Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła?

Mam uzupełnione metody odzyskiwania dostępu, jak z nich skorzystać?

1. Wejdź tutaj i kliknij Nie pamiętasz hasła?:

 

2. Wpisz adres e-mail, do którego chcesz odzyskać hasło.
3. Skorzystaj z dodanej wcześniej metody: e-mail, numer telefonu lub pytanie pomocnicze.
4. Postępuj zgodnie z instrukcją danej metody.
Ważne: Jeśli odzyskujesz dostęp metodą e-mail i nie widzisz wiadomości z kodem PIN, sprawdź Spam i inne foldery.
5. Gdy metoda zadziała, poprosimy Cię o utworzenie nowego hasła.
6. Kiedy zapiszemy hasło, damy Ci o tym znać:

7. Możesz wrócić na stronę logowania i użyć nowego hasła.


Nie mam uzupełnionych metod odzyskiwania dostępu do konta

Skontaktuj się z nami na czacie widocznym w prawym dolnym rogu strony
(pon-pt 9:00-18:00, sb: 13:00-21:00), żebyśmy mogli potwierdzić Twoją tożsamość. 
Gdy to zrobimy, pomożemy Ci odzyskać dostęp do konta.

Masz konto z Pakietem dodatkowym? Skontaktuj się z nami zgodnie z informacjami na tej stronie.


Nie udało Ci się odzyskać hasła do konta samodzielnie ani z pomocą konsultanta?

Napisz do nas. Podaj adres e-mail do którego chcesz odzyskać dostęp na:

  1. Odeślemy instrukcję z wnioskiem, jak odzyskać dostęp za pomocą Profilu Zaufanego.
  2. Wypełnij wniosek.
  3. Odeślij do nas e-mailem.
  4. Jeżeli dane z wniosku będą zgodne z danymi profilowymi w koncie, dodamy metodę samodzielnego resetu hasła.



Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.