Czym jest CAPTCHA?
CAPTCHA to mechanizm zabezpieczający używany na stronach internetowych, aby upewnić się, że osoba korzystająca ze strony jest człowiekiem, a nie programem komputerowym.
Jeśli podczas logowania widzisz błąd CAPTCHA, sprawdź kod widoczny na ekranie. Poniżej znajdziesz opis czynności, które należy wykonać, aby to naprawić.
Kod błędu | Działanie |
---|---|
Odśwież stronę w przeglądarce. | |
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, podając kod błędu widoczny podczas logowania. Oferujemy kontakt przez czat dostępny w prawym dolnym rogu tej strony oraz formularz kontaktowy. | |
110500 | Zainstaluj najnowszą wersję przeglądarki Chrome, Firefox, Edge lub Safari. |
110510 | Wyłącz wszystkie dodatki w przeglądarce, nawet te wbudowane, np. Adblock lub aplikacje do anonimizacji ruchu w internecie. Jeżeli to nie pomoże, spróbuj użyć najnowszej wersji przeglądarki Chrome, Firefox, Edge lub Safari. |
Sprawdź, czy zegar w komputerze jest ustawiony poprawnie, jeśli tak to odśwież stronę w przeglądarce i spróbuj ponownie się zalogować. Jeśli nie, wprowadź poprawną datę, odśwież stronę i spróbuj ponownie się zalogować. | |
Odczekaj 5 minut i odśwież stronę w przeglądarce. | |
Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i odśwież stronę. Więcej informacji o tym jak wyczyścić przeglądarkę opisaliśmy w artykule: Jak wyczyścić dane podręczne przeglądarki? | |
Wyłącz wszystkie dodatki w przeglądarce, nawet te wbudowane, np. Adblock lub aplikacje do anonimizacji ruchu w internecie. Dodatkowo upewnij się, że nie korzystasz z aplikacji lub wtyczki do nagrywania ekranu. Jeżeli to nie pomoże, spróbuj użyć najnowszej wersji przeglądarki Chrome, Firefox, Edge lub Safari. |
Jeżeli dalej nie uda Ci się zalogować do konta, skontaktuj się z nami przez czat dostępny w prawym dolnym rogu strony lub po wejściu na pomoc.wp.pl
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.