Szczegółowe informacje dostępność

Usługa Poczty Elektronicznej dostępna pod adresem https://poczta.wp.pl oraz https://poczta.o2.pl jest świadczona zgodnie z wymaganiami dostępności określonymi w Ustawie z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (dalej: „Ustawa o Dostępności”).

  1. Serwis zapewnia rozwiązania umożliwiające korzystanie z Poczty przez osoby ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z zasadami: postrzegalności, funkcjonalności, zrozumiałości oraz kompatybilności.
  2. W ramach aplikacji webowej Poczty WP i o2 zapewniona jest:

a. Obsługa klawiatury w następujących procesach:

  • Nawigacja po skrzynce i folderach
  • Odczytywanie wiadomości
  • Zakup pakietu
  • Logowanie
  • Rejestracja konta

b. Możliwość powiększenia elementów interfejsu do 200% bez utraty funkcjonalności lub czytelności.

c. Obsługa w Polskim Języku Migowym, realizowana za pośrednictwem strony: https://pomoc.wp.pl/migam

Zgłoszenie problemów z dostępnością

Użytkownik ma prawo złożyć skargę dotyczącą niespełniania przez usługę Poczty wymagań dostępności. Skarga powinna zawierać:

a) imię i nazwisko
b) adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu oraz preferowany sposób kontaktu
c) wskazanie usługi, której dotyczy skarga
d) wskazanie wymagań dostępności, których Usługa nie spełnia, wraz z żądaniem zapewnienia ich spełniania

Skarga niespełniająca warunków a–d może zostać pozostawiona bez rozpatrzenia. Dodatkowo można wskazać preferowany sposób zapewnienia dostępności.

Sposoby złożenia reklamacji

Termin odpowiedzi

WP rozpatruje skargę i udziela odpowiedzi w terminie 30 dni. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, jeśli odpowiedź w terminie 30 dni nie jest możliwa, Użytkownik zostanie poinformowany o przyczynie zwłoki oraz nowym terminie, nieprzekraczającym 60 dni.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.