Masz nowy telefon i włączone logowanie dwustopniowe na starym?

Mam dostęp do starego telefonu

  1. Nie usuwaj aplikacji, ani nie przywracaj ustawień fabrycznych telefonu. 
  2. Wyłącz logowanie dwustopniowe tutaj.
  3. Włącz je ponownie na nowym telefonie.

Nie mam starego telefonu ale mogę zalogować się na przeglądarce

Jeżeli masz dodaną przeglądarkę jako zaufaną i logujesz się do niej bez drugiego kroku logowania, możesz pobrać klucze awaryjne i z nich skorzystać. 

  1. Zaloguj się do konta
  2. Na ekranie potwierdzenia logowania kliknij Inny sposób logowania
  3. Użyj klucza, by potwierdzić logowanie. 
  4. Wyłącz logowanie dwustopniowe
  5. Włącz je ponownie - użyj nowego telefonu. 

Nie mam ani starego telefonu, ani kluczy awaryjnych

Skontaktuj się z nami telefonicznie w celu weryfikacji żeby odzyskać dostęp do konta:

(Opłata według stawki operatora) - od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00. 

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.