Hasła do aplikacji zewnętrznej (jak utworzyć)

Hasła do aplikacji zewnętrznej są rozwiązaniem dla kont 1login od WP, które są założone za pośrednictwem WP Poczty lub Poczty o2, nie dotyczą kont 1login od WP założonych adresami poza WP Pocztą czy Pocztą o2. Hasła są wykorzystywane w sytuacji kiedy na Twoim koncie 1login od WP jest aktywne logowanie dwustopniowe oraz do pobierania poczty jeśli chcesz używać zewnętrznego klienta np. Outlook, Apple, Mail, Samsung Mail, Thunderbird, Gmail i inne.

Jeżeli korzystasz z aplikacji mobilnej WP poczty oraz aplikacji mobilnej poczty o2 nie musisz generować hasła jednorazowego.
Ważne:Jeśli masz włączone logowanie dwustopniowe w programach pocztowych lub aplikacjach mobilnych (np. WP Poczta lub Poczta o2 na Iphonie) nie zalogujesz się do konta swoim hasłem (którym logujesz się w przeglądarce). Dla każdej aplikacji, która korzysta z IMAP lub POP, musisz utworzyć tzw. hasło do aplikacji. 

Aby wygenerować hasła do aplikacji zewnętrznej zaloguj się do profilu 1login od WP i przejdź do sekcji bezpieczeństwo. Wybierz Utwórz hasło, w następnym kroku zostaniesz poproszony o podanie hasła do Twojego konta i wybierz dalej.

 

W kolejnym kroku zobaczysz dwie sekcje, które pomogą Ci w opisaniu, do jakiego urządzenia i aplikacji generujesz hasło.


W pierwsze pole wpisz nazwę programu pocztowego lub aplikacji, dla której chcesz utworzyć hasło jednorazowe.
W drugim polu wprowadź nazwę urządzenia, na którym będziesz korzystać z aplikacji lub programu pocztowego.
Następnie kliknij Następny krok.

Na ekranie zobaczysz hasło, które możesz podać w aplikacji pocztowej na wybranym urządzeniu.


Po przepisaniu hasła do klienta poczty i wybraniu opcji gotowe, zobaczysz ekran informujący o zakończeniu sukcesem generowania hasła do aplikacji.

 


Uwaga (przeczytaj wszystko poniżej):

  • to hasło działa tylko na jednym urządzeniu,
  • nie musisz go zapamiętywać,
  • hasło należy przepisywać bez spacji,
  • jeżeli zgubisz hasło, możesz je ponownie wygenerować w profilu 1login od WP,
  • liczba haseł do aplikacji zewnętrznej, które możesz dodać jest nieograniczona, stare nieaktualne hasła możesz usuwać,
  • jeżeli usuniesz hasło do aplikacji zewnętrznej spowoduje to, że klient pocztowy korzystający z niego przestanie pobierać pocztę.


Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.