Jak wyłączyć logowanie dwustopniowe?

Chcę wyłączyć logowanie dwustopniowe

  1. Zaloguj się do konta.

  2. Kliknij w Bezpieczeństwo.

  3. W zakładce „Logowanie Dwustopniowe” wyłącz wybrane zabezpieczenie.

  4. Potwierdź, że chcesz wyłączyć tę metodę.
  5. Gdy wyłączymy logowanie dwustopniowe, zobaczysz komunikat:

Jeśli nie masz dostępu do urządzenia, na którym zatwierdzasz logowanie przy użyciu powiadomienia, kodu lub kluczy awaryjnych, albo zresetowałeś aplikację autoryzującą, skontaktuj się z nami w celu weryfikacji i odzyskania dostępu do konta, dzwoniąc pod numer:


(Opłata według stawki operatora) od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 16:00).


Sprawdź tez:
Jak włączyć logowanie dwustopniowe?

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.