Jak pobrać wiadomości na swój komputer?

Mozilla Thunderbird:

  1. Skonfiguruj swój program pocztowy, opis oraz niezbędne dane znajdziesz tutaj
  2. Poczekaj aż program pobierze listę Twoich wiadomości.
  3. Zaznacz jedną lub wiele wiadomości, które chcesz zapisać na swoim komputerze:
    • zaznaczenie wszystkich wiadomości w danym folderze CTRL + A
    • zaznaczenie wybranych wiadomości w danym folderze SHIFT + lewy przycisk myszy
  4. Kliknij prawym przyciskiem myszy w zaznaczony element i wybierz opcję "Zapisz jako...", wybierz folder gdzie mają zapisać się wiadomości.
  5. Twoje wiadomości zostały właśnie zapisane na prywatnym komputerze.

Microsoft Outlook:

  1. Skonfiguruj swój program pocztowy, opis oraz niezbędne dane znajdziesz tutaj
  2. Poczekaj aż program pobierze listę Twoich wiadomości.
  3. Zaznacz jedną lub wiele wiadomości, które chcesz zapisać na swoim komputerze:
    • zaznaczenie wszystkich wiadomości w danym folderze to skrót CTRL + A
    • zaznaczenie wybranych wiadomości w danym folderze to skrót CTRL + lewy przycisk myszy
  4. Następnie wybierz „Plik”, oraz „Zapisz jako”.
  5. Wskaż miejsce gdzie mają zapisać się wybrane wiadomości i potwierdź.
  6. To już wszystko, wybrane wiadomości zostały zapisane na Twoim dysku twardym.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.

Skontaktuj się