Jak skonfigurować program pocztowy?

Większość programów pocztowych i aplikacji na urządzenia mobilne oferuje automatyczną konfigurację ustawień poczty. Wystarczy podać swój adres e-mail i hasło, a program sam dostosuje pozostałe ustawienia.

W niektórych programach może zdarzyć się, że brakuje takiej funkcji lub jest ona źle ustawiona. Dlatego warto zawsze sprawdzić, czy poniższe dane się zgadzają:

Podstawowe parametry serwerów pocztowych:

Konfiguracja konta IMAP

Serwer poczty przychodzącej - poczta.o2.pl
Port serwera poczty przychodzącej - 993
Tryb zabezpieczenia - SSL

Serwer poczty wychodzącej - poczta.o2.pl
Port serwera poczty wychodzącej - 465
Tryb zabezpieczenia - SSL
Serwer wymaga uwierzytelnienia / włączonej autoryzacji SMTP.

Konfiguracja konta POP3

Serwer poczty przychodzącej - poczta.o2.pl
Port serwera poczty przychodzącej - 995
Tryb zabezpieczenia - SSL

Serwer poczty wychodzącej - poczta.o2.pl
Port serwera poczty wychodzącej - 465
Tryb zabezpieczenia - SSL
Serwer wymaga uwierzytelnienia / włączonej autoryzacji SMTP.


Ważne! Jeżeli masz włączone logowanie dwustopniowe na swoim koncie i do pobierania poczty chcesz używać zewnętrznego klienta (np. Outlook, Apple, Mail, Samsung Mail, Thunderbird, Gmail i itp.) musisz utworzyć hasło do aplikacji zewnętrznej.

Instrukcję znajdziesz tu: https://pomoc.o2.pl/1login/hasla-do-aplikacji-zewnetrznej


Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.