Większość programów pocztowych i aplikacji na urządzenia mobilne oferuje automatyczną konfigurację ustawień poczty. Wystarczy podać swój adres e-mail i hasło, a program sam dostosuje pozostałe ustawienia.
W niektórych programach może zdarzyć się, że brakuje takiej funkcji lub jest ona źle ustawiona. Dlatego warto zawsze sprawdzić, czy poniższe dane się zgadzają:
Podstawowe parametry serwerów pocztowych:
Serwer poczty przychodzącej - poczta.o2.pl
Port serwera poczty przychodzącej - 993
Tryb zabezpieczenia - SSL
Serwer poczty wychodzącej - poczta.o2.pl
Port serwera poczty wychodzącej - 465
Tryb zabezpieczenia - SSL
Serwer wymaga uwierzytelnienia / włączonej autoryzacji SMTP.
Serwer poczty przychodzącej - poczta.o2.pl
Port serwera poczty przychodzącej - 995
Tryb zabezpieczenia - SSL
Serwer poczty wychodzącej - poczta.o2.pl
Port serwera poczty wychodzącej - 465
Tryb zabezpieczenia - SSL
Serwer wymaga uwierzytelnienia / włączonej autoryzacji SMTP.
Ważne! Jeżeli masz włączone logowanie dwustopniowe na swoim koncie i do pobierania poczty chcesz używać zewnętrznego klienta (np. Outlook, Apple, Mail, Samsung Mail, Thunderbird, Gmail i itp.) musisz utworzyć hasło do aplikacji zewnętrznej.
Instrukcję znajdziesz tu: https://pomoc.o2.pl/1login/hasla-do-aplikacji-zewnetrznej
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.