Programy pocztowe oraz aplikacje w telefonach komórkowych, smartfonach i tabletach, proponują automatyczną konfigurację ustawień poczty .
Należy podać adres e-mail i hasło, a programy skonfigurują samodzielnie resztę ustawień.
Niestety nie wszystkie programy posiadają taką funkcję.
W niektórych programach automatyczna konfiguracja poczty działa tylko częściowo.
Podanie adresu e-mail i hasła powoduje ustawienie konta z poprawnymi adresami serwerów poczty, niestety login i porty są ustawiane niepoprawnie.
W przypadku każdego programu oferującego automatyczną konfigurację poczty zalecamy zawsze sprawdzić poprawność ustawień automatycznych.
Serwer poczty przychodzącej - poczta.o2.pl
Port serwera poczty przychodzącej - 993
Tryb zabezpieczenia - SSL
Serwer poczty wychodzącej - poczta.o2.pl
Port serwera poczty wychodzącej - 465
Tryb zabezpieczenia - SSL
Serwer wymaga uwierzytelnienia / włączonej autoryzacji SMTP.
Serwer poczty przychodzącej - poczta.o2.pl
Port serwera poczty przychodzącej - 995
Tryb zabezpieczenia - SSL
Serwer poczty wychodzącej - poczta.o2.pl
Port serwera poczty wychodzącej - 465
Tryb zabezpieczenia - SSL
Serwer wymaga uwierzytelnienia / włączonej autoryzacji SMTP.
Ważne! Jeżeli na Twoim koncie jest aktywne logowanie dwustopniowe i do pobierania poczty chcesz używać zewnętrznego klienta (np. Outlook, Apple, Mail, Samsung Mail, Thunderbird, Gmail i itp.) to więcej informacji znajdziesz tutaj:
https://pomoc.o2.pl/1login/hasla-do-aplikacji-zewnetrznej
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.