Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła?

  1. Jeśli masz aktywne metody odzyskiwania hasła, możesz z nich skorzystać.
  2. Jeśli nie masz uzupełnionej żadnej metody odzyskiwania konta, musisz przejść weryfikację, aby odzyskać dostęp do konta. Skontaktuj się z nami poprzez czat na stronie pomoc.o2.pl. Gdy potwierdzimy, że to Twoje konto przypiszemy do niego pomocniczy adres e-mail lub numer telefonu. Pozwoli Ci to samodzielnie odzyskać dostęp do Twojej poczty.

Jak odzyskać dostęp do konta za pomocą metod odzyskiwania?

  1. Wejdź na poczta.o2.pl i kliknij "Nie pamiętasz hasła?"
  2. Podaj adres e-mail konta, do którego nie pamiętasz hasła.
  3. Wybierz metodę, którą chcesz odzyskać hasło.
  4. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zresetować hasło.
  5. Utwórz nowe hasło i nim zaloguj się do swojej poczty.

Jak odzyskać dostęp do konta za pomocą SMS?

Wyślij SMS z numeru przypisanego do Twojego konta pocztowego.
Otrzymany w SMS-ie kod PIN wpisz w wymaganym polu.
Pamiętaj, że usługa SMS jest płatna.

Jak odzyskać dostęp do konta za pomocą SMS?

Na pomocniczy adres e-mail przypisany do Twojego konta wysłano wiadomość z kodem PIN.
Otrzymany kod PIN wpisz w wymaganym polu.

Jak odzyskać dostęp do konta za pomocą pytania pomocniczego?

Odpowiedz poprawnie na ustalone przez siebie pytanie. Podaj także wymagane w formularzu dane.
Pamiętaj, że dane muszą zgadzać się z tymi zapisanymi w Twoim profilu.


Jeżeli nie posiadasz aktywnych metod do odzyskania konta, to prosimy o kontakt poprzez czat dostępny na stronie pomoc.wp.pl/pomoc.o2.pl
Rozmowa ma na celu weryfikację właściwego Użytkownika konta mailowego.
Gdy potwierdzimy, że to Twoje konto, będziemy w stanie wprowadzić do Twojego profilu numer telefonu komórkowego lub pomocniczy adres e-mail. 
Dzięki temu samodzielnie odzyskasz dostęp do skrzynki.


Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.