Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła?

Jeżeli chcesz odzyskać hasło, możesz skorzystać z jednej z trzech* metod odzyskiwania hasła:

  • wysłanie na e-mail kodu pin, który po wpisaniu na stronie umożliwi Ci zmianę hasła do Twojego konta
  • wysłanie za pośrednictwem sms kodu pin, który po wpisaniu na stronie umożliwi Ci zmianę hasła do Twojego konta
  • odpowiedzi na pytanie pomocnicze, które zostało przez Ciebie utworzone przy zakładaniu skrzynki.

Aby zresetować hasło do konta na formularzu logowania,wybierz opcję "Nie pamiętasz hasła?".

W kolejnym kroku podaj adres e-mail należący do WP, do którego próbujesz odzyskać hasło.



Uwaga: Jeżeli Twoje konto pocztowe zostało połączone z usługą 1login od WP zobaczysz komunikat z prośbą o przejście na stronę odzyskiwania hasła do konta 1 login
Więcej informacji znajdziesz: https://pomoc.o2.pl/1login/nie-pamietam-hasla

Po podaniu poprawnego adresu e-mail i wybraniu opcji dalej zobaczysz ekran, na którym będą dwie lub trzy metody odzyskiwania hasła, wiadomość sms, e-mail pomocniczy, pytanie pomocnicze


W kolejnych krokach znajdziesz instrukcję jak odzyskać hasło za pośrednictwem każdej z dostępnych metod.

Wiadomość SMS

Po wybraniu opcji "wiadomość sms" pojawi się informacja, aby wysłać sms pod specjalny numer (uwaga: usługa płatna !). W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz kod, który należy wpisać poniżej.

Uwaga: Kod z SMS zadziała, tylko jeżeli zostanie wysłany z numeru dopisanego do metod odzyskiwania w Twojej poczcie.

E-mail pomocniczy

Po wybraniu opcji "e-mail pomocniczy" zostajesz poinformowany o tym, że na wprowadzony do metod odzyskania dostępu adres e-mail został wysłany kod pin, który należy wpisać poniżej w formularzu.

W przypadku, w którym do Twojego konta, nie zostały dopisane metody odzyskania dostępu, zobaczysz informację:

Jeżeli nie posiadasz aktywnych metod do odzyskania konta, to prosimy o kontakt poprzez czat dostępny na stronie pomoc.wp.pl/pomoc.o2.pl

Rozmowa ma na celu weryfikację właściwego Użytkownika konta mailowego.

Gdy potwierdzimy, że to Twoje konto, będziemy w stanie wprowadzić do Twojego profilu numer telefonu komórkowego lub pomocniczy adres e-mail. 

Dzięki temu samodzielnie odzyskasz dostęp do skrzynki.


Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.