Podczas logowania widzę błąd captcha

Czym jest CAPTCHA?

CAPTCHA to mechanizm zabezpieczający używany na stronach internetowych, aby upewnić się, że osoba korzystająca ze strony jest człowiekiem, a nie programem komputerowym. 

Jeśli podczas logowania widzisz błąd CAPTCHA, sprawdź kod widoczny na ekranie. Poniżej znajdziesz opis czynności, które należy wykonać, aby to naprawić.


Kod błęduDziałanie

100***

102***

Odśwież stronę w przeglądarce.

105***

110100

110200

110420

120***


Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, podając kod błędu widoczny podczas logowania.

Oferujemy kontakt przez czat dostępny w prawym dolnym rogu tej strony oraz formularz kontaktowy

110500

Zainstaluj najnowszą wersję przeglądarki Chrome, Firefox, Edge lub Safari.

110510

Wyłącz wszystkie dodatki w przeglądarce, nawet te wbudowane, np. Adblock lub aplikacje do anonimizacji ruchu w internecie. 

Jeżeli to nie pomoże, spróbuj użyć najnowszej wersji przeglądarki Chrome, Firefox, Edge lub Safari.

11060*

200100

Sprawdź, czy zegar w komputerze jest ustawiony poprawnie, jeśli tak to odśwież stronę w przeglądarce i spróbuj ponownie się zalogować.

Jeśli nie, wprowadź poprawną datę, odśwież stronę i spróbuj ponownie się zalogować. 

11062*

Odczekaj 5 minut i odśwież stronę w przeglądarce. 

200010

Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i odśwież stronę. Więcej informacji o tym jak wyczyścić przeglądarkę opisaliśmy w artykule: Jak wyczyścić dane podręczne przeglądarki?

300***

600***

Wyłącz wszystkie dodatki w przeglądarce, nawet te wbudowane, np. Adblock lub aplikacje do anonimizacji ruchu w internecie. Dodatkowo upewnij się, że nie korzystasz z aplikacji lub wtyczki do nagrywania ekranu. 

Jeżeli to nie pomoże, spróbuj użyć najnowszej wersji przeglądarki Chrome, Firefox, Edge lub Safari.

Jeśli captcha się nie wyświetla (np. podczas korzystania z przeglądarki Firefox w trybie incognito)to spróbuj skorzystać z innej przeglądarki.

Jeżeli dalej nie uda Ci się zalogować do konta, skontaktuj się z nami przez czat dostępny w prawym dolnym rogu strony lub po wejściu na pomoc.o2.pl


Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.