Podczas logowania nie mogę potwierdzić, że jestem człowiekiem

Dlaczego wymagamy potwierdzenia?

To mechanizm zabezpieczający używany na stronach internetowych. Chcemy upewnić się, że ze strony korzysta człowiek, a nie program komputerowy.


Kod błęduDziałanie

100***

102***

Odśwież stronę w przeglądarce.

105***

110100

110200

110420

120***


Skontaktuj się z nami. 

110500

Zainstaluj najnowszą wersję przeglądarki

Chrome

Safari

Firefox

Microsoft Edge

110510

Wyłącz wszystkie dodatki w przeglądarce, nawet te wbudowane, np. Adblock lub aplikacje do anonimizacji ruchu w Internecie. 

Jeżeli to nie pomoże, spróbuj użyć najnowszej wersji przeglądarki

Chrome

Safari

Firefox

Microsoft Edge

 

11060*

200100

Sprawdź, czy zegar w komputerze jest ustawiony poprawnie, jeśli tak to odśwież stronę w przeglądarce i spróbuj ponownie się zalogować.

Jeśli nie, wprowadź poprawną datę, odśwież stronę i spróbuj ponownie się zalogować. 

11062*

Odczekaj 5 minut i odśwież stronę w przeglądarce. 

200010

Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i odśwież stronę. Więcej informacji o tym jak wyczyścić przeglądarkę opisaliśmy w artykule: Jak wyczyścić dane podręczne przeglądarki?

300***

600***

Wyłącz wszystkie dodatki w przeglądarce, nawet te wbudowane, np. Adblock lub aplikacje do anonimizacji ruchu w internecie. Dodatkowo upewnij się, że nie korzystasz z aplikacji lub wtyczki do nagrywania ekranu. 

Jeżeli to nie pomoże, spróbuj użyć najnowszej wersji przeglądarki

Chrome

Safari

Firefox

Microsoft Edge

Jeśli potwierdzenie się nie wyświetla (np. podczas korzystania z przeglądarki Firefox w trybie incognito), skorzystaj z innej przeglądarki.
Jeżeli dalej nie uda Ci się zalogować do konta, skontaktuj się z nami przez czat dostępny w prawym dolnym rogu strony.


Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.