Dlaczego wymagamy potwierdzenia?
To mechanizm zabezpieczający używany na stronach internetowych. Chcemy upewnić się, że ze strony korzysta człowiek, a nie program komputerowy.
Kod błędu | Działanie |
---|---|
Odśwież stronę w przeglądarce. | |
110500 | Zainstaluj najnowszą wersję przeglądarki |
110510 | Wyłącz wszystkie dodatki w przeglądarce, nawet te wbudowane, np. Adblock lub aplikacje do anonimizacji ruchu w Internecie. Jeżeli to nie pomoże, spróbuj użyć najnowszej wersji przeglądarki
|
Sprawdź, czy zegar w komputerze jest ustawiony poprawnie, jeśli tak to odśwież stronę w przeglądarce i spróbuj ponownie się zalogować. Jeśli nie, wprowadź poprawną datę, odśwież stronę i spróbuj ponownie się zalogować. | |
Odczekaj 5 minut i odśwież stronę w przeglądarce. | |
Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i odśwież stronę. Więcej informacji o tym jak wyczyścić przeglądarkę opisaliśmy w artykule: Jak wyczyścić dane podręczne przeglądarki? | |
Wyłącz wszystkie dodatki w przeglądarce, nawet te wbudowane, np. Adblock lub aplikacje do anonimizacji ruchu w internecie. Dodatkowo upewnij się, że nie korzystasz z aplikacji lub wtyczki do nagrywania ekranu. Jeżeli to nie pomoże, spróbuj użyć najnowszej wersji przeglądarki |
Jeśli potwierdzenie się nie wyświetla (np. podczas korzystania z przeglądarki Firefox w trybie incognito), skorzystaj z innej przeglądarki.
Jeżeli dalej nie uda Ci się zalogować do konta, skontaktuj się z nami przez czat dostępny w prawym dolnym rogu strony.
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.