Komunikaty logowania

W przypadku w którym nie udaje się zalogować do poczty, na stronie jest widoczna informacja jaka jest przyczyna niepowodzenia.
Wystąpić mogą następujące komunikaty:

  • Podany login i/ lub hasło są nieprawidłowe
    W takiej sytuacji zachęcamy do skorzystania z dowolnej innej przeglądarki/urządzenia. Jeżeli to się nie powiedzie oznacza to, że wprowadzane dane logowania nie są poprawne i należy skorzystać z metod samodzielnego resetu hasła.



  • Konto posiada włączoną weryfikację dwuetapową w 1login od WP. Aby zalogować się do poczty skorzystaj z poniższego przycisku "Zaloguj z login od WP"

    W przypadku tego komunikatu prosimy wybrać: Zaloguj z 1login od WP

  • Twoje konto zostało zablokowane administracyjnie
    Konto zostało zablokowane, przyczyny nałożenia blokady znajdują się tutaj. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta


  • Usunięte konto


    Oznacza to, że konto zostało usunięte po poprawnej autoryzacji w profilu konta.

  • Konto nie istnieje


 Wskazany komunikat oznacza, że konto nie istnieje (został np. wprowadzony błędny login)

Jeżeli samodzielne działania odnośnie odzyskania dostępu nie przynoszą rezultatów to konieczny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.