Komunikaty logowania
W przypadku w którym nie udaje się zalogować do poczty, na stronie jest widoczna informacja jaka jest przyczyna niepowodzenia.
Wystąpić mogą następujące komunikaty:
- Podany login i/ lub hasło są nieprawidłowe
W takiej sytuacji zachęcamy do skorzystania z dowolnej innej przeglądarki/urządzenia. Jeżeli to się nie powiedzie oznacza to, że wprowadzane dane logowania nie są poprawne i należy skorzystać z metod samodzielnego resetu hasła.

- Konto posiada włączoną weryfikację dwuetapową w 1login od WP. Aby zalogować się do poczty skorzystaj z poniższego przycisku "Zaloguj z login od WP"

W przypadku tego komunikatu prosimy wybrać: Zaloguj z 1login od WP
- Twoje konto zostało zablokowane administracyjnie
Konto zostało zablokowane, przyczyny nałożenia blokady znajdują się tutaj. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta

- Usunięte konto

Oznacza to, że konto zostało usunięte po poprawnej autoryzacji w profilu konta.
- Konto nie istnieje

Wskazany komunikat oznacza, że konto nie istnieje (został np. wprowadzony błędny login)
- Wykryliśmy problemy z bezpieczeństwem
W uzasadnionych przypadkach konieczne jest postępowanie zgodnie z instrukcją pod wskazanym komunikatem podczas logowania do skrzynki.
Jeżeli samodzielne działania odnośnie odzyskania dostępu nie przynoszą rezultatów to konieczny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta.