Potrzebujesz pomocy w odzyskaniu dostępu do skrzynki?
Zapoznaj się z naszymi wskazówkami: https://pomoc.o2.pl/nie-pamietam-hasla

Czy to wiadomość od o2? - Polityka komunikacji z Użytkownikami w Poczcie o2

W jaki sposób na liście wiadomości są oznaczone maile wysłane przez Zespół Poczty o2?

  • Każda wiadomość administracyjna wysłana przez zespół Poczty o2 (w tym korespondencja z naszym Biurem Obsługi Klienta) jest oznaczona “zieloną tarczą”, która potwierdza wysłanie/odebranie maila od tzw. “Zweryfikowanego nadawcy”.


  • Po najechaniu kursorem na tę tarczę pojawia się dodatkowy komunikat potwierdzający wiarygodność otrzymanej wiadomości. 


  • Każda wiadomość administracyjna wysłana przez Zespół Poczty o2 dotycząca systemu i Użytkowników Poczty o2 powinna zawierać dokładnie taki logotyp jak na poniższym zdjęciu*.  

* Nie dotyczy korespondencji prowadzonej z naszym Biurem Obsługi Klienta, gdzie do treści nie jest dodawany logotyp. 






Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.