Czy to wiadomość od o2? - Polityka komunikacji z Użytkownikami w Poczcie o2
W jaki sposób na liście wiadomości są oznaczone maile wysłane przez Zespół Poczty o2?
- Każda wiadomość administracyjna wysłana przez zespół Poczty o2 (w tym korespondencja z naszym Biurem Obsługi Klienta) jest oznaczona “zieloną tarczą”,
która potwierdza wysłanie/odebranie maila od tzw. “Zweryfikowanego nadawcy”.
![](/download/attachments/113877041/poczta_o2_ikona_bezpieczenstwa.png?version=2&modificationDate=1617196604000&api=v2)
- Po najechaniu kursorem na tę tarczę pojawia się dodatkowy komunikat potwierdzający wiarygodność otrzymanej wiadomości.
![](/download/attachments/113877041/poczta_o2_interfejs_tooltip.png?version=1&modificationDate=1617196617000&api=v2)
![](/download/attachments/113877041/poczta_o2_interfejs_mailing_tooltip.png?version=1&modificationDate=1617196617000&api=v2)
- Każda wiadomość administracyjna wysłana przez Zespół Poczty o2 dotycząca systemu i Użytkowników Poczty o2 powinna zawierać dokładnie taki logotyp jak na poniższym zdjęciu*.
* Nie dotyczy korespondencji prowadzonej z naszym Biurem Obsługi Klienta, gdzie do treści nie jest dodawany logotyp.
![](/download/attachments/113877041/poczta_o2_interfejs_mailing_logo.png?version=1&modificationDate=1617196642000&api=v2)