Potrzebujesz pomocy w odzyskaniu dostępu do skrzynki?
Zapoznaj się z naszymi wskazówkami: https://pomoc.o2.pl/nie-pamietam-hasla

Jak włączyć i wyłączyć logowanie powiadomieniem?

Jeżeli chcesz włączyć lub wyłączyć logowanie powiadomieniem - wejdź na stronę 1login.wp.pl lub do aplikacji 1login od WP.

Po zalogowaniu do profilu 1login od WP, skieruj się do sekcji bezpieczeństwo i wybierz opcję włącz logowanie dwustopniowe. Możliwość włączenia logowania dwustopniowego jest widoczna również na stronie głównej profilu 1login od WP.



Ze względów bezpieczeństwa, podaj hasło do konta 1login od WP, na które jest się w trakcie aktywacji zalogowanym. Po wpisaniu poprawnego hasła wybierz opcję dalej.


Na tym kroku dokonujesz wyboru pomiędzy jedną z metod logowania dwustopniowego. Obie metody wymagają posiadania zainstalowanej aplikacji 1login od WP na twoim telefonie lub tablecie.
Sugestia: najlepiej aby to urządzenie było urządzeniem, które posiadasz najczęściej w pobliżu. W przypadku "logowania powiadomieniem " pobierz na swój telefon aplikację 1login od WP i zaloguj się do niej swoim loginem i hasłem 1login od WP.

Następnie wybierz opcję "logowanie powiadomieniem" i kliknij dalej



Na kolejnym ekranie otrzymasz jeden z dwóch komunikatów:

Komunikat 1 pojawi się w momencie kiedy system 1login od WP nie wykryje zainstalowanej aplikacji                                                             
z zalogowanym tym samym kontem 1login od WP z którego zainicjował uruchomienie "logowania powiadomieniem" .                                      
Pobierz aplikację o nazwie 1login od WP ze sklepów z aplikacjami Google Play dla urządzeń z systemem                                                         
Android albo z AppStore dla urządzeń iPhone/iPad.                                                                                                                                   
Po zainstalowaniu aplikacji i zalogowaniu się w tej aplikacji twoim kontem 1login od WP wybierz komunikat "spróbuj ponownie".


 Komunikat 2 pojawi się w sytuacji jeśli została pobrana aplikacja 1login od WP i w aplikacji zalogujesz się do tego samego konta 1login
 na którym w danym momencie aktywujesz  logowanie powiadomieniem. Jeżeli spełnisz wcześniejsze warunki  to pojawi się komunikat o tym że
 wykryto urządzenie.Powinna być wyświetlona nazwa tego urządzenia oraz informacja o tym że po wybraniu przycisku "wyślij powiadomienie" na twój telefon zostanie
 wysłane powiadomienie.

                                                 


Na kolejnym kroku:

Po wybraniu opcji "wyślij powiadomienie" pojawi się  poniższy komunikat, który informuje o tym, że na twoje urządzenie zostało wysłane powiadomienie .Aby potwierdzić logowanie wybierz opcję TAK na tym urządzeniu.


Jak wygląda powiadomienie na urządzeniu mobilnym?

Dla telefonów z systemem Android wygląda w tak jak poniżej.                                                            

                                         

 Dla telefonów iPhone czy tabletów iPad wygląda tak jak poniżej.

   




Potwierdzenie uruchomienia logowanie dwustopniowego - 24 kluczy awaryjnych w sytuacji kiedy dostęp do twojej aplikacji/telefonu jest utrudniony


Po pomyślnym uruchomieniu logowania dwustopniowego dostaniesz komunikat z listą 24 kluczy awaryjnych. Jeżeli zgubisz czy utracisz dostępu do swojego telefonu z aplikacją 1login od WP to klucze umożliwią odzyskanie dostępu do konta 1login od WP (w tym do ewentualnie powiązanych kont pocztowych WP i O2).
Ważne: zgubienie kluczy może wiązać się z utratą dostępu do konta 1login od WP.
Zalecamy aby klucze pobrać i zapisać w innym miejscu nie związanym z usługą 1login od WP.
Nie zapisuj kluczy awaryjnych na skrzynce WP Poczty lub Poczty O2 która jest powiązana z twoim kontem 1login od WP ponieważ utrata dostępu do 1login od WP wiąże się z utratą dostępu do twoich powiązanych skrzynek pocztowych.
Jeśli zgubisz telefon z zainstalowaną aplikacją i aktywnym logowaniem dwustopniowym, to instalacja aplikacji na nowym urządzeniu w celu weryfikacji będzie niemożliwa .
Pamiętaj : Jeżeli nie będzie pojawiał się komunikat z powiadomieniem podczas próby logowania, zaloguj się do konta 1login wyłącz logowanie dwustopniowe i włącz je na nowo. Ważne: Odinstalowanie aplikacji 1 login uniemożliwi logowanie powiadomieniem.



Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.