Fiszki w poczcie

Czym są fiszki?

Fiszki to dodatkowa funkcja, która umożliwia wygodne i bezpieczne płatności za rachunki prosto z poczty. Usługę świadczymy we współpracy z naszym partnerem - BillBird S.A.

Jak wyglądają?

To plansze, które pojawiają się przy określonym typie wiadomości. Możesz zobaczyć na nich informacje o rachunku, takie jak: odbiorca, kwota i termin płatności oraz przycisk Opłać.

Jak je włączyć?

  1. Zaloguj się do poczty.
  2. Kliknij w Opcje.
  3. Wybierz zakładkę „Fiszki”.
  4. W sekcji „Fiszki” włącz suwakiem „Fiszki z rachunkiem”.

Jak opłacić rachunek za pomocą fiszki?

  1. Kliknij w Opłać na fiszce. 
  2. Sprawdź podsumowanie rachunku. 
  3. Jeśli wszystko się zgadza, potwierdź dane i wyraź wymaganą zgodę. 
  4. Kliknij Chcę zapłacić
  5. Wybierz rodzaj płatności i postępuj zgodnie z jej instrukcją. 
  6. Gdy opłacisz rachunek, zobaczysz potwierdzenie.
  7. Po zaksięgowaniu płatności zmienimy status fiszki oraz dostaniesz e-maila z potwierdzeniem na skrzynkę. 

Gdzie mogę sprawdzić historię płatności?

  1. Zaloguj się do poczty.
  2. Kliknij w Opcje.
  3. Wybierz zakładkę „Fiszki”.
  4. Kliknij w „Historię płatności”, by zobaczyć dane i status płatności.


Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.