Wiadomości z IKP w Poczcie o2 - jak to działa?

Segregator „eRecepty” automatycznie zbiera wszystkie wiadomości wysłane z Internetowego Konta Pacjenta (IKP)
Dzięki temu szybko znajdziesz swoje e-recepty, potwierdzenia wystawienia recept, informacje o skierowaniach lub inne powiadomienia medyczne.

Aby z niego korzystać, połącz konto IKP z Pocztą o2 i włącz segregator „eRecepty”.

Jak połączyć IKP z Pocztą o2?

  1. Zarejestruj się lub zaloguj, jeśli masz już konto w IKP.
  2. Kliknij Moje Konto.
  3. Kliknij Edytuj swoje dane.
  4. W sekcji Dane teleadresowe kliknij Edytuj.
  5. Wpisz i powtórz adres e-mail. 
  6. Kliknij Zapisz.
  7. Gotowe!

Jak odbierać wiadomości z IKP?

Możesz odbierać wiadomości na dwa sposoby:

1. Segregator „eRecepty”
Automatycznie grupuje wszystkie wiadomości z IKP w jednym miejscu. 

Aby go włączyć:

  1. Zaloguj się do poczty.
  2. Kliknij w Opcje.
  3. Wybierz zakładkę Segregatory.
  4. Wybierz klasyczny tryb segregowania.
  5. Włącz suwakiem segregator „eRecepty”.
  6. Gotowe!

2. Reguła na adres e-mail
Pozwala odbierać wiadomości bezpośrednio w skrzynce, nawet jeśli nie korzystasz z segregowania klasycznego.

Aby wiadomości trafiały do Twojej skrzynki, dodaj regułę dla tych adresów: 

Instrukcję tworzenia reguły znajdziesz w artykule: Jak skonfigurować reguły?

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.