Jak skonfigurować reguły?

  1. Kliknij w "Opcje" (nad listą wiadomości)
  2. Wybierz zakładkę "Reguły"
  3. Kliknij "Dodaj regułę"
  4. Stwórz swoje reguły.
  5. Kliknij "Zapisz regułę".

 

Co dają reguły? 
Na podstawie stworzonych przez Ciebie reguł automatycznie umieszczają wiadomości w wybranych folderach.

Uwaga: Przekazywanie wiadomości oraz kopii wiadomości na wskazany adres jest dostępne wyłącznie w Pakietach Dodatkowych.


Biała lista – co to?

Biała lista – znajdujący się na niej zaufani nadawcy nie trafią do folderu SPAM.

Jak dodać do niej nadawcę?

  1. Kliknij w "Opcje" (nad listą wiadomości).
  2. Wybierz zakładkę "reguły".
  3. Kliknij "Dodaj regułę".
  4. Wybierz adres e-mail lub nazwę domeny i zaznacz pole "Nigdy nie oznaczaj jako spam (biała lista)".
  5. Kliknij "Zapisz regułę".

Czarna lista – co to?

Czarna lista – znajdujący się na niej niechciani nadawcy trafią do folderu SPAM.

Jak dodać do niej nadawcę?

  1. Jeśli nadawca znajduje się w Twoich kontaktach, usuń go, zanim utworzysz regułę.
  2. Kliknij w "Opcje" (nad listą wiadomości).
  3. Wybierz zakładkę "Reguły".
  4. Kliknij "Dodaj regułę".
  5. Wybierz adres e-mail lub nazwę domeny i zaznacz pole "Zawsze odrzucaj (czarna lista)".
  6. Kliknij "Zapisz regułę".



Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.