Wirtualna Polska Media S.A. ("WPM") nie zezwala na wykorzystywanie swoich systemów do przesyłania niepożądanych przez odbiorców przesyłek e-mailowych o charakterze masowym.
W ramach naszych systemów w szczególności niedozwolone jest:
WPM zastrzega sobie prawo do stosowania wszelkich prawnych i technicznych zabezpieczeń chroniących systemy WPM przed przesyłaniem za ich pomocą niepożądanych przez odbiorców, przesyłek e-mailowych o charakterze masowym.
Stosowane mogą być między innymi następujące techniki:
Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi wytycznymi dla nadawców masowych, gdzie zawarte są wskazówki techniczne dotyczące prawidłowej konstrukcji wiadomości o charakterze masowym: https://pomoc.o2.pl/zalecania-dla-nadawcow-masowych
Obecnie w poczcie są dostępne dwa tryby korzystania z segregatorów:
1. Tryb klasyczny
Wiadomości, które trafią do folderu Odebrane, są domyślnie dzielone na następujące kategorie:
Zakupy - Zawiera wiadomości ze sklepów internetowych, dotyczące wysyłek oraz zamówień
Powiadomienia - Zawiera wiadomości dotyczące logowań i aktywności w zewnętrznych portalach
Pieniądze - Zawiera wiadomości dotyczące płatności, faktur oraz maile z bankowości internetowej
Oferty - Zawiera wiadomości promujące produkty lub usługi, dotyczące promocji i okazji
Społeczności - Zawiera wiadomości z zewnętrznych portali społecznościowych
Newslettery - Zawiera wiadomości dotyczące grup dyskusyjnych oraz list mailingowych z zakresu zainteresowań Użytkowników
Szkoła - Zawiera wiadomości z dziennika elektronicznego
Gaming - Zawiera wiadomości z portali gamingowych, streamingowych, a także tematyczne wiadomości ofertowe
E-recepty - Zawiera wiadomości z Internetowego Konta Pacjenta, między innymi e-recepty.
2. Tryb uproszczony
Segregatory porządkują folder Główne. Wiadomości automatycznie trafiają do pasujących segregatorów. W trybie uproszczonym znajdziesz tylko dwa segregatory:
Główne - Zawiera wiadomości, które zakładamy, że chcesz odczytać w pierwszej kolejności, powiadomienia o ważnych dla Ciebie akcjach, jak też e-recepty.
Pozostałe - Zawiera wiadomości, które zakładamy, że zechcesz odczytać później, czyli: promocje, newslettery, powiadomienia z mediów społecznościowych oraz wiadomości związane z zakupami, finansami i rezerwacjami.
Poczta WPM na podstawie analizy wyborów użytkowników określa kategorie, do których trafiają wiadomości. Użytkownicy, przenosząc wiadomości pomiędzy zakładkami tworzą (automatycznie) reguły, dzięki którym kolejne wiadomości trafiają do wybranej kategorii.
Zakładki segregatora są włączone domyślnie. Użytkownik może rezygnować z konkretnych zakładek — w takim wypadku wiadomości będą trafiać do kategorii Główne.
Względem użytkowników wykorzystujących systemy WPM niezgodnie z ich przeznaczeniem, zwłaszcza do dystrybucji przesyłek e-mail o charakterze masowym, niepożądanych przez odbiorców mogą być wyciągnięte konsekwencje prawne.
Wszelkie reklamacje dotyczące odrzucenia przesyłki przez systemy WPM, w sposób inny od wymienionych w tej polityce, prosimy przesyłać na adres postmaster@wp.pl.
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.