Wirtualna Polska Media S.A. ("WPM") nie zezwala na wykorzystywanie swoich systemów do przesyłania niepożądanych przez odbiorców przesyłek e-mailowych o charakterze masowym.
W ramach naszych systemów w szczególności niedozwolone jest:
WPM zastrzega sobie prawo do stosowania wszelkich prawnych i technicznych zabezpieczeń chroniących systemy WPM przed przesyłaniem za ich pomocą niepożądanych przez odbiorców, przesyłek e-mailowych o charakterze masowym.
Stosowane mogą być między innymi następujące techniki:
Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi wytycznymi dla nadawców masowych, gdzie zawarte są wskazówki techniczne dotyczące prawidłowej konstrukcji wiadomości o charakterze masowym: https://pomoc.o2.pl/zalecania-dla-nadawcow-masowych
Wiadomości, które trafią do folderu Odebrane, są domyślnie dzielone na następujące kategorie:
Zakupy - wiadomości ze sklepów internetowych, dotyczące wysyłek oraz zamówień
Powiadomienia - wiadomości dotyczące logowań i aktywności w zewnętrznych portalach
Pieniądze - wiadomości dotyczące płatności, faktur oraz maile z bankowości internetowej
Oferty - wiadomości promujące produkty lub usługi, dotyczące promocji i okazji
Społeczności - wiadomości z zewnętrznych portali społecznościowych
Newslettery - wiadomości dotyczące grup dyskusyjnych oraz list mailingowych z zakresu zainteresowań Użytkowników
Szkoła - wiadomości z dziennika elektronicznego
Gaming - wiadomości z portali gamingowych, streamingowych, a także tematyczne wiadomości ofertowe
E-recepty - wiadomości z Internetowego Konta Pacjenta, między innymi e-recepty.
Poczta WPM na podstawie analizy wyborów użytkowników określa kategorie, do których trafiają wiadomości. Użytkownicy, przenosząc wiadomości pomiędzy zakładkami tworzą (automatycznie) reguły, dzięki którym kolejne wiadomości trafiają do wybranej kategorii.
Zakładki segregatora są włączone domyślnie. Użytkownik może rezygnować z konkretnych zakładek — w takim wypadku wiadomości będą trafiać do kategorii Główne.
Względem użytkowników wykorzystujących systemy WPM niezgodnie z ich przeznaczeniem, zwłaszcza do dystrybucji przesyłek e-mail o charakterze masowym, niepożądanych przez odbiorców mogą być wyciągnięte konsekwencje prawne.
Wszelkie reklamacje dotyczące odrzucenia przesyłki przez systemy WPM, w sposób inny od wymienionych w tej polityce, prosimy przesyłać na adres postmaster@wp.pl.
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.