Dlaczego nie otrzymuję wiadomości?

Jeśli nie uda nam się odebrać wiadomości od nadawcy, informujemy go o tym i podamy przyczynę. 

Najczęstsze powody problemów z odebraniem wiadomości to: 

  • nadawca wpisał błędny adres e-mail, 
  • brak synchronizacji programu pocztowego lub aplikacji (nieaktywna sesja), 
  • wiadomość trafiła do innego folderu (Spam, Oferty, Kosz), 
  • wiadomość trafiła do innego folderu przez ustawioną przez Ciebie regułę,
  • nasz system antyspamowy zablokował wiadomość. 
  • problem po stronie nadawcy. 

Korzystam z aplikacji lub programu pocztowego, co mogę zrobić?

  1. Zaloguj się do poczty w przeglądarce i sprawdź, czy widzisz wiadomość.
  2. Jeśli tak, ponownie przejdź przez konfigurację programu pocztowego lub aplikacji.
  3. Jeśli nadal nie widzisz wiadomości, skontaktuj się z nami.

Mam ustawione reguły

Jeśli wiadomość pasuje do reguły, mogła zostać automatycznie przeniesiona do folderu inne niż „Odebrane”. 

Mam włączone segregatory

Wiadomość mogła zostać automatycznie przeniesiona do segregatora, do którego pasuje. 

Nie dostaje wiadomości z konkretnych portali lub usług

W takiej sytuacji napisz do nas na adres postmaster@wp.pl i podaj adres e-mail, którego dotyczy problem.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.