Dlaczego wiadomości znikają z mojego konta?

Najczęstsze powody znikania wiadomości to: 

  • przeniesienie do folderów Kosz lub Spam - możemy automatycznie usuwać wiadomości, które znajdują się tam dłużej niż 7 dni, 
  • przeniesienie do segregatorów „Oferty” lub „Społeczności” - możemy automatycznie usuwać wiadomości, które znajdują się tam dłużej niż 90 lub 60 dni, 
  • ustawienie programu pocztowego, by usuwać pobrane maile z serwera poczty, 
  • ustawienie programu pocztowego, by przenosić pobrane maile do Kosza
  • długi okres bez logowania do poczty, 
  • ktoś niepowołany ma dostęp do Twojej poczty. 
Ważne: Jeśli podejrzewasz, że ktoś loguje się na Twoje konto, zmień hasło i zapoznaj się z zasadami bezpieczeństwa



Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.