Dlaczego mam problem z wysyłaniem wiadomości?
Jeśli nie uda nam się dostarczyć wiadomości do odbiorcy, poinformujemy Cię o tym i podamy przyczynę.
Najczęstsze powody problemów z wysyłką to:
- błędny adres e-mail nadawcy lub odbiorcy,
- brak dostępu do Internetu lub niestabilne połączenie,
- niepoprawna konfiguracja aplikacji lub programu pocztowego,
- blokada wysyłki wiadomości na koncie,
- odrzucenie wiadomości przez system antyspamowy WP,
- blokada na serwerze odbiorcy.
Korzystam z aplikacji lub programu pocztowego, co mogę zrobić?
- Sprawdź, czy jest poprawnie skonfigurowany.
- Jeśli widzisz błąd, sprawdź na stronie producenta i ponownie spróbuj wysłać wiadomość.
- Jeśli nadal nie możesz wysłać wiadomości, skontaktuj się z nami.
Dlaczego moja wiadomość została potraktowana jako spam?
Jeśli wiadomość została odrzucona i widzisz komunikat, że to spam, może to oznaczać, że:
W takiej sytuacji napisz do nas na adres postmaster@wp.pl i podaj adres e-mail, którego dotyczy problem.