Dlaczego mam problem z wysyłaniem wiadomości?

Jeśli nie uda nam się dostarczyć wiadomości do odbiorcy, poinformujemy Cię o tym i podamy przyczynę. 

Najczęstsze powody problemów z wysyłką to: 

  • błędny adres e-mail nadawcy lub odbiorcy, 
  • brak dostępu do Internetu lub niestabilne połączenie, 
  • niepoprawna konfiguracja aplikacji lub programu pocztowego, 
  • blokada wysyłki wiadomości na koncie, 
  • odrzucenie wiadomości przez system antyspamowy WP, 
  • blokada na serwerze odbiorcy. 

Korzystam z aplikacji lub programu pocztowego, co mogę zrobić?

  1. Sprawdź, czy jest poprawnie skonfigurowany.
  2. Jeśli widzisz błąd, sprawdź na stronie producenta i ponownie spróbuj wysłać wiadomość.
  3. Jeśli nadal nie możesz wysłać wiadomości, skontaktuj się z nami.

Dlaczego moja wiadomość została potraktowana jako spam?

Jeśli wiadomość została odrzucona i widzisz komunikat, że to spam, może to oznaczać, że:

  • treść wiadomości narusza zasady polityki antyspamowej,
  • odbiorca oznaczył Twoją wiadomość jako spam,
  • adres IP, z którego wysyłasz wiadomość, znajduję się na czarnej liście.

W takiej sytuacji napisz do nas na adres postmaster@wp.pl i podaj adres e-mail, którego dotyczy problem.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.