Dlaczego mam problem z wysyłaniem wiadomości?

Przyczyny braku wysyłki wiadomości z konta pocztowego mogą być rożne. Zależą one od:

  • poprawnej konfiguracji profilu poczty, tj. podstawowych informacji nt. nadawcy wiadomości, jak chociażby adres nadawcy oraz jego nazwy,
  • nałożonej blokady administracyjnej na koncie,
  • problemów związanych ze stabilnością łącza,
  • nieprawidłową konfiguracją programu pocztowego,
  • problemów z przepełnieniem pamięci podręcznej przeglądarki.

W celu rozwiązania problemu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta przesyłając komplet informacji dotyczących problemu:

  • opis czynności wykonanych przed wystąpieniem błędu,
  • komunikat błędu jeśli wystąpił (opcjonalnie zrzut ekranu przedstawiający komunikat błędu),
  • wersję przeglądarki na jakiej występuje problem,
  • informację dotyczącą oprogramowania pocztowego np. Outlook, Thunderbird, The Bat, Windows Mail - wraz ze zrzutem ekranu z komunikatem błędu.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.

Skontaktuj się