W przypadku jeśli wysyłana wiadomość nie zostanie poprawnie dostarczona do odbiorców lub nie zostanie prawidłowo nadana, serwer pocztowy zawsze wystawi na konto nadawcy mail zwrotny z komunikatem zawierającym przyczynę niedostarczenia.
W pierwszej kolejności sprawdź poprawność konfiguracji aplikacji lub programu pocztowego.
W przypadku kiedy program pocztowy lub aplikacja generują błędy, zaloguj się do poczty z poziomu przeglądarki przez poczta.wp.pl / poczta.o2.pl i ponownie spróbuj wysłać wiadomość.
Pomoc w interpretacji treści komunikatów błędów generowanych przez programy pocztowe i aplikacje znajdziesz na stronach pomocy producenta aplikacji lub programu.
W przypadku dalszych pytań lub wątpliwości prześlij treści błędu, który się pojawił (najlepiej w formie zrzutu ekranu) wraz z opisem problemu i informacją o nazwie i wersji aplikacji (lub programu pocztowego) za pośrednictwem formularza kontaktowego bądź bezpośrednio na nasz adres mailowy kontakt@pomoc.wp.pl
Jeśli poprawne dostarczenie wiadomości wysłanej ze skrzynki wp.pl/o2.pl nie jest możliwe, system pocztowy Wirtualnej Polski automatycznie wysyła do nadawcy wiadomość zwrotną.
Wiadomość ta zawiera techniczny opis przyczyny niedostarczenia wiadomości.
W przypadku kiedy wiadomość została odrzucona z komunikatem "Nie przyjmiemy tej wiadomości, ponieważ jest to SPAM" może to oznaczać, że:
Pomoc w interpretacji przyczyn niedostarczenia na podstawie automatycznych wiadomości zwrotnych uzyskasz kontaktując się z naszym działem technicznym, bezpośrednio pod adresem mailowym postmaster@wp.pl.
Skontaktuj się z nami z adresu mailowego, którego dotyczy problem.
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.